Modalități de vânzare ELECTROPRIMA

SC ELECTROPRIMA se ocupa cu vanzarea direct in magazin, aceasta fiind practicata in mod curent in cadrul unitatilor comerciale cu amanuntul, vanzarea traditionala se caracterizeaza prin servirea clientilor in mod direct de catre personalul commercial in cadrul salii de vanzare. Avantajul acestei forme il constituie faptul ca marfurile sunt puse in valoare prin decor, ambianta si prin modalitatea de etalare utilizata. De asemenea sunt valorificate aspectele calitative ale marfii si personalizate si personalizate serviciile oferite.
Un rol major in ce priveste eficientizarea acestei tehnici de vanzare revine personalului comercial a carui contributie in fidelizarea clientilor este majora.
O alta tehnica de vanzare a societatii nosatra mai este si vanzarea de mobila prin catalog. In cadrul acestei forme de vanzare partile implicate se afla in legatura numai prin intermediul catalogului.
Catalogul reprezinta cea mai complexa forma de vanzare prin corespondenta, succesul sau fiind strans legat de capacitatea intreprinderii de a gestiona fisierele, controla stocurile, elabora sortimentul si intretine imaginea sa. Obiectivul acestei tehnici consta nu numai in satisfacerea cererii, dar si in crearea nevoii de consum.
Totodata practicam si vanzarea produselor prin credit CETELEM. Este o tehnica de vanzare in cadrul careia plata marfii este efectuata in mod fractionat la anumite date prestabilite, ulterioare vanzarii. In general, plata se face printr-un varsamant initial urmat de plati fractionate si esalonate pe un anumit numar de luni, aceasta tehnica fiind cunoscuta sub denumirea de vanzare in rate.
Vanzarea pe credit prezinta avantaje pentru ambele parti implicate in tranzactie : pentru cumparator reprezinta singura forma de achizitionare a unor produse de valori ridicate, iar comerciantului ii ofera posibilitatea dezvoltarii vanzarilor si clientelei sale.

Incepand cu anul 2016 am infiintat magazinul online electroprima.ro, datorita cresterii numarului de utilizatori online si a evolutiei tehnologiei. Avantajele comertului online pentru consumatori fiind in primul rand convenienta – fiecare produs este la un click distanta de a-l achizitiona, in orice moment. Indiferent de produsul cautat, acestea vor aparea intr-un mod foarte organizat, in functie de popularitate, provenienta sau calitate. Si totul, in doar cateva secunde. Un alt avantaj il constituie feedback-ul clientilor prin recenzii și aprecieri, dar si lista de dorinte prin care putem intelege mai bine necesitatile cumparatorilor nostri.

Această intrare a fost postată în Blog. Marcați ca permalink.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: