returnare

ELECTROPRIMA oferă clienţilor săi un serviciu de returnare a produselor conform politicilor interne ale companiei şi legislaţiilor în vigoare. Marfa se returnează în magazinele ELECTROPRIMA, respectându-se regulile de mai jos.

Clientul trebuie sa aibă factura în original sau bonul fiscal pe baza căreia a achiziţionat marfa, precum şi certificatul de garanţie şi/sau autenticitate.

Produsele returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:  

  • Produsele trebuie să fie în ambalajul original
  • Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare sau degradare
  • Ambalajul produselor trebuie să fie în stare bună
  • Produsele să nu prezinte defecţiuni, urme de lovire sau deteriorare
  • Produsele să nu fi prezentat modificări
  • Produsele nu depăşesc termenul de 30 de zile de la data achiziţiei
  • Produsele sunt în termenul de valabilitate (nu expiră în mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate);
  • Produsele sunt la unitatea de ambalare (pachet, rolă, cutie, sac, etc).

Când nu se acceptă returul marfii?

  • În cazul în care marfa prezintă semne vizibile de utilizare
  • Eticheta ambalajului este deteriorată sau lipseşte
  • Produsele nu se afla în ambalajul original
  • În situatia în care s-a încheiat un contract între Electroprima S.r.l. şi client în care se menţionează explicit acest lucru
  • În cazul în care clientul returnează produsele achitate iniţial cu tichete cadou contravaloarea lor nu se restituie în numerar, clientul având astfel posibilitatea să-şi achiziţioneze alte produse.

Pentru alte informaţii legate de returnarea produselor puteţi  apela cu încredere unul dintre numerele noastre de telefon sau să ne trimite-ți un mesaj folosind formularul de contact.